WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO – WYBORCZE CZŁONKÓW ODDZIAŁU GDAŃSK – 10 czerwca 2021 godz. 13:00

Pożegnanie Kol. Stefana Bernatek
23 listopada 2019
Wyniki wyborów przeprowadzonych w dniu 10.06.2021 r. podczas Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego Członków SITP Oddział Gdański
10 czerwca 2021

WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO – WYBORCZE CZŁONKÓW ODDZIAŁU GDAŃSK – 10 czerwca 2021 godz. 13:00

Zarząd Oddziału Gdańskiego Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Pożarnictwa
w Gdańsku, na podstawie § 37 ust. 6 Statutu SITP, zwołuje Walne Zebranie Sprawozdawczo – Wyborcze Członków Oddziału Gdańskiego SITP:

– termin I        10.06.2021 r.  godz. 13.00

– termin II       10.06.2021 r.  godz. 13.15

w sali „im. ppłk. Józefa Tuliszkowskiego” w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Sosnowa 2.

 

Porządek Walnego Zebrania Sprawozdawczo – Wyborczego Członków Oddziału Gdańskiego SITP w dniu 10 czerwca 2021 r.

  1. Otwarcie zebrania i przywitanie Członków Stowarzyszenia i zaproszonych gości – Prezes Oddziału kol. Marek Zabrocki.
  2. Wybór Przewodniczącego zebrania:
    • przyjęcie i zgłoszenie kandydatów,
    • wybór Przewodniczącego Zebrania poprzez głosowanie (jawne lub tajne).
  3. Wybór Sekretarza zebrania:
    • przyjęcie i zgłoszenie kandydatów,
    • wybór Sekretarza poprzez głosowanie (jawne lub tajne).
  4. Przekazanie prowadzenia zebrania Przewodniczącemu.
  5. Przedstawienie porządku zebrania – wybrany kol. Przewodniczący.
  6. Stwierdzenie prawomocności zebrania – Przewodniczący na podstawie listy obecności
    i ewidencji Oddziału.
  7. Przyjęcie porządku zebrania – głosowanie jawne.
  8. Przedstawienie i przyjęcie sprawozdania Prezesa Zarządu.
  9. Przedstawienie i przyjęcie sprawozdania Skarbnika Oddziału.
  10. Przedstawienie i przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej.
  11. Przedstawienie i przyjęcie sprawozdania Sądu Koleżeńskiego.
  12. Dyskusja nad sprawozdaniami.
  13. Zgłoszenie wniosków Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium.
  14. Przyjęcie absolutorium – głosowanie jawne.

Przerwa

  1. Wybór Komisji Skrutacyjnej w głosowaniu jawnym (3-osobowej) dla wyborów władz Oddziału i ustalenie trybu głosowania.
  2. Przyjęcie zgłoszeń kandydatów na Prezesa Zarządu Oddziału.
  3. Przyjęcie w głosowaniu jawnym trybu głosowania na Prezesa (jawne lub tajne).
  4. Wybór Prezesa Zarządu Oddziału.
  5. Ogłoszenie wyników.
  6. Ustalenie liczby członków Zarządu Oddziału oraz liczby osób na listę rezerwową.
  7. Przyjęcie kandydatów.
  8. Przyjęcie w głosowaniu jawnym trybu głosowania na członków Zarządu Oddziału (jawne lub tajne).
  9. Wybór Zarządu.
  10. Ogłoszenie wyników.
  11. Ukonstytuowanie się Zarządu Oddziału.

Przerwa.

  1. Zgłoszenie kandydatów do Komisji Rewizyjnej – 3 osoby.
  2. Przyjęcie w głosowaniu jawnym trybu głosowania na członków do KR (jawne lub tajne).
  3. Wybór Komisji Rewizyjnej.
  4. Ogłoszenie wyników.
  5. Zgłoszenie kandydatów do Sądu Koleżeńskiego.
  6. Przyjęcie w głosowaniu jawnym trybu głosowania na członków Sądu Koleżeńskiego
    (jawne lub tajne).
  7. Wybór Sądu Koleżeńskiego.
  8. Ogłoszenie wyników.
  9. Zgłoszenie kandydatów do współpracy z NOT.
  10. Przyjęcie w głosowaniu jawnym trybu głosowania na kandydata do współpracy z NOT
    (jawne lub tajne).
  11. Wybór osoby do współpracy z NOT.
  12. Ogłoszenie wyników.
  13. Zgłoszenie kandydatów na delegatów Oddziału na zebranie Delegatów Oddziałów SITP
    – 2 osoby.
  14. Przyjęcie w głosowaniu jawnym trybu głosowania na delegatów Oddziału.
  15. Wybór delegatów oddziału.
  16. Ogłoszenie wyników.
  17. Ogłoszenie wyników ukonstytuowania się Komisji Rewizyjnej.
  18. Ogłoszenie wyników ukonstytuowania się Sądu Koleżeńskiego.
  19. Przedstawienie planu pracy Zarządu na 2021 rok.
  20. Dyskusja i wolne wnioski.
  21. Zakończenie zebrania.

 

Mając na uwadze obecną sytuację epidemiczną i ograniczenia dotyczące gromadzenia się informujemy, że Walne Zebranie Członków Oddziału odbędzie się przy zachowaniu reżimu sanitarnego. W związku z tym proszę uczestników o posiadanie maseczek.

Komentarze są wyłączone.